Klient musi czuć się komfortowo i pewnie

0
25

Zawsze gdy zjawia się u mnie potencjalny konsument produktów finansowych jakie oferuje jako pracownik banku, staram się stworzyć odpowiednią atmosferę oraz warunki do przeprowadzenia rozmowy. Rozumiem klienta, który decydując się na ofertę jaką są kredyty hipoteczne obawia się trochę podjęcia takiej dosyć odpowiedzialnej decyzji choć niekiedy nic nie stoi na przeszkodzie aby taki wniosek został zaakceptowany. Zanim jednak zdecyduje się na opcję jaką dają mu kredyty hipoteczne warto sprawić by poczuł się pewnie i komfortowo a nie wciskać mu coś na siłę, w ten sposób na pewno można jeszcze bardziej mu zaszkodzić. Oczywiście kredyty hipoteczne mają to do siebie, że są odpowiednio rozłożone jeśli chodzi o ich spłacanie na przestrzeni kilkudziesięciu lat. Dlatego wspomniałem o tworzeniu pewnych warunków niezbędnych do przeprowadzenia rozmowy mającej na celu upewnienia klienta, że taka decyzja jest jak najbardziej uzasadniona, choć nie zawsze jest to łatwe i nie wszyscy stosują taki schemat działania.

http://www.pou.pl/