Light nie zawsze oznacza lepiej

0
81

Wśród społeczeństwa na całym świecie od kilku lat panuje moda na szczupłą sylwetkę, o którą walczą kobiety na każdym kontynencie. Trend ten od razu podchwycili producenci żywności na całym świecie, którzy podbijają rynek produktami „lżejszymi”, które oznaczone są hasłem light. Kobiety, szczególnie młodsze, niezwykle łatwo dają się nabrać tym czysto marketingowym chwytom stosowanym przez producentów. Z najnowszych badań prowadzonych przez dietetyków wynika, że produkty te w większości nie różnią się niczym od tych, które nie posiadają informacji o lżejszym składzie. Zazwyczaj różnią się one zaledwie paroma składnikami, które ze szczuplejszą sylwetką i szybszym spalaniem kalorii nie mają nic wspólnego. Kupując je, a nie czytając wcześniej składu, łatwo możemy dać się nabrać. Kolejnym istotnym aspektem, dotyczącym promowanych na całym świecie produktów w wersjach light, jest ich dużo wyższa cena. Oblegając sklepowe półki bardzo rzadko stają się przedmiotem codziennych promocji. Mimo tego na obecnym rynku jest na nie bardzo duże zapotrzebowanie. W pogodni za szczupłą sylwetką zapominamy o najważniejszym, czyli zdrowej i zróżnicowanej diecie. Nie warto więc wierzyć bezgranicznie produktom, które przez napis light zapewniają nas o korzyściach dla naszego organizmu.

http://www.dessire.pl/